13 Ekim 2017 Cuma

“Uyuyom la, ne kavunu?” diyememek aşk işte...



“Uyuyom la, ne kavunu?” diyememek aşk işte https://t.co/Ut6yqa0H80

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder