Bence de parayla saadet olur. Ama para bir çok insanı fena halde...
Bence de parayla saadet olur. Ama para bir çok insanı fena halde bozacağı için uzun vadede mutsuzluk çukuruna düşecektir. Yine de parayla rezil olmak diye de bir şey var. https://t.co/4eLIEcyTxZ
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder