Dolar 7'ye ulaşınca zamlar geldi. Dolar 5.2'ye düştü, piyasada düşen bir şey yok. Şimdi dolar yükselirse bahane bulup zamlı fiyatların üzerinden zam yapacaklar gibi.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder