Balenciaga'da 5200 lira etiketi görünce insanın Osmanaga'ya kanı ısınıyor zaten.
Sabah olsun çarşıya gidelim. Sabahlara dayanamam Osmanagam https://t.co/4st8uufYUy
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder