Sorun aslında dünyanın bir çok ülkesinde 1 aylık asgari ücretin yarısıyla alınabiliyor olması. Burda 8 ay çalışması gerek. https://t.co/px8GS6PY6d
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder