c:/internet.zip
8 Eylül 2019 Pazar
Yine kilolu denmesi iyi. İlkokulda “şişko patates”...
Yine kilolu denmesi iyi. İlkokulda “şişko patates” derlerdi
https://t.co/DeBbwAyIZN
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder
‹
›
Ana Sayfa
Web sürümünü görüntüle
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder