14 Ekim 2019 Pazartesi

Rüzgâr'a (4. sınıf) sordum, doğru cevaplamışsın ama aslında...



Rüzgâr'a (4. sınıf) sordum, doğru cevaplamışsın ama aslında hangisi diye “A var ama B, C ve D de var” dedi.
Çocuklara, “içinde nasıl hissettiğin önemli değil bu şekilde görünmen lazım"ı ne güzel de öğretiyoruz. https://t.co/SwuWFJe2vp

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder