18 Aralık 2019 Çarşamba

“Abi, etçi CZN, Nusret neyse ben de çikolatacı olarak öyle...



“Abi, etçi CZN, Nusret neyse ben de çikolatacı olarak öyle olcam!” https://t.co/PSMv1Ka9e8

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder