16 Aralık 2019 Pazartesi

Ambalaj ürünü satan şey. Ki içindeki malın kalitesi kötü olup da...



Ambalaj ürünü satan şey. Ki içindeki malın kalitesi kötü olup da görüntüye kanıp almak var.
İçinin nasıl olduğunu bilmediğimiz insanları da ambalajına bakıp hayatımıza alıyoruz. https://t.co/QfOeXeOoBb

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder