Oğullarımla keşfettiğimiz “yavaş dövüş” diye bir...
Oğullarımla keşfettiğimiz “yavaş dövüş” diye bir oyun var. Süper slow motion uçan tekmeler falan.
“Dövüş, güreş falan olmasa olmuyor mu?” diye sorarsanız “Öyle bir dünya yok” derim https://t.co/R0uCieu7oX
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder