Karda kaymak istiyorsun, kar küretiyorlar bir de üstüne üstlük kara gömülüyorsun Ne demiş Ortanç: “Hayaaaat, beni neden yoruyosuuun?” https://t.co/MwRxX2JMif
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder