9 Mart 2020 Pazartesi

Dünya'da önce parayı altına endeksleyip banknot bastılar. Sonra...



Dünya'da önce parayı altına endeksleyip banknot bastılar. Sonra “altına ne gerek var ya,para basalım işte” diye süper fikirler çıktı.Paranın eninde sonunda pul olacağı aşikar.
Bkz kripto paralar da düştükleri için trend oldu. Ama normal paranın değer kaybı sonsuz. Kripto düzelir https://t.co/ZVlix96xG7

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder