16 Mart 2020 Pazartesi

Virüs nedeniyle eğlence yerlerini kapatmak mantıklı bir...



Virüs nedeniyle eğlence yerlerini kapatmak mantıklı bir karar.
Ama bir sorun var ki bu sektörden geçinen insanların ödenmesi gereken kiraları, faturaları, borçları akmaya devam ediyor.
Bu durumda; kurumlar, bankalar, mülk sahipleri anlayış gösterecek mi?
Bunun çözümü ne olacak?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder