
Virüs nedeniyle eğlence yerlerini kapatmak mantıklı bir karar.
Ama bir sorun var ki bu sektörden geçinen insanların ödenmesi gereken kiraları, faturaları, borçları akmaya devam ediyor.
Bu durumda; kurumlar, bankalar, mülk sahipleri anlayış gösterecek mi?
Bunun çözümü ne olacak?
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder