3 Mayıs 2020 Pazar

Bi bu soyacak işini, bir de post-it kullanmayı öğrenince fena...



Bi bu soyacak işini, bir de post-it kullanmayı öğrenince fena bozulmuştum:
https://t.co/BfnGJgAni8

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder