15 Haziran 2020 Pazartesi

Düşününce, “30 yıl daha ölmem ben ya” gibi...



Düşününce, “30 yıl daha ölmem ben ya” gibi yaşama(mız)a çok şaşırıyorum.
Planlar yap, çalış, çabala, bir şeylere ulaşmak için ömrünü harca.
Bu yaptığımız, yarın ölsek de mantıksız, 40 yıl daha yaşasak da.
“Yanlış yaşamak budur"un tanımı gibi.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder