Bu sene 5. sınıfa (Eski kafa orta 1), yeni bir okulda başlayan...
Bu sene 5. sınıfa (Eski kafa orta 1), yeni bir okulda başlayan oğlumun dediği şey biraz üzücü:
“Baba, yeni arkadaşlarımı arada bir maskesiz görünce garip geliyor”
Yüzünü görmeden yeni okul arkadaşlarıyla tanışmak.
Alın size yeni normal.
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder