7 Eylül 2020 Pazartesi

Bu sene 5. sınıfa (Eski kafa orta 1), yeni bir okulda başlayan...



Bu sene 5. sınıfa (Eski kafa orta 1), yeni bir okulda başlayan oğlumun dediği şey biraz üzücü:
“Baba, yeni arkadaşlarımı arada bir maskesiz görünce garip geliyor”
Yüzünü görmeden yeni okul arkadaşlarıyla tanışmak.
Alın size yeni normal.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder