14 Aralık 2020 Pazartesi

“Enişte, ne yaptın, dobloyu sattın mı?”...



“Enişte, ne yaptın, dobloyu sattın mı?” https://t.co/DtJOdCwXpj

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder