Norveç'te bir okul öncesi eğitim Bizim memlekette veliler MEB'e şikayet eder “Yavrımı amele gibi çalıştırıyorlar!” https://t.co/vNBLVsBvHo
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder