Biri “Abi çıtayı niye göğe taşıyorsun?” demiş Onu 10. yıldönümümüzde yapmıştım. Almak isteyen olursa çıta hâlâ orda: https://t.co/yrNBaIn4dR
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder